Schovají se pod stropem

Úspora místa se řešila již před mnoha desetiletími, tak, jak se zvyšoval počet osobních automobilů a současně s tím se také zvyšoval počet nově vyrůstajících garáží. Auta prostě začala zabírat prostor a tak se řešilo, kde je nejen zaparkovat. Ale i skrýt před poškozením, či zcizením, nebo povětrnostními vlivy. Původní řešení s křídlovými dveřmi nebyla prostorově příliš úsporná, proto vznikly modely, otevírané nahoru – takzvané „vyklápěčky“. Ocelové zárubně, ocelový rám, na něm plech, jednoduchý mechanismus s pomocnými pružinami, http://www.pohony.cz/cs/ nebo závažími. Fungovalo to a mnohde ještě dodnes funguje bez větších problémů. Ale ideální to není.

ovocn
</div>

<h2>
Nevýhody „vyklápěček“</h2>
<p>Jsou zejména v jisté náročnosti na dokonalé usazení a na nutnost vynaložení jisté síly, k dokončení pohybu až na doraz. Stává se také někdy, že prudký poryv větru dokázal konstrukci sklopit dolů právě ve chvíli, kdy vozidlo právě vyjíždělo ven. Následky si jistě domyslíte. Moderní garážová vrata tyto i další nedostatky odstraňují.</p>

            <div class=
Schovají se pod stropem
Ohodnoťte příspěvek
250x250-1447427988.jpg